Zasady
Ten post jest dla osób, które może by chciały kiedyś to powtórzyć.
1. Sim, którego stworzymy musi mieć cechy całkowicie losowe (dla tych co lubią adrenalinkę, można wyrzucić prawdziwą kością i tyleż oczek ile wskaże, tyle razy zakręcić "kostką" w grze).
2. Wygląd sima może być albo losowy, albo dla chętnych kształtowania, można poświęcić na to chwilę czasu. Płeć jest również kwestią indywidualną.
3. Backstory dla naszego sima nie musi być stworzone, wtedy omijamy całkowicie pierwszą fazę. Ale jak ktoś będzie grać fabularnie, byłoby miło stworzyć mu jakąś rodzinkę. Pamiętajcie jednak, że to Post-Apo. Pierwszą fazę przeżywa tylko nasz wybrany sim.
4. Każdą ważną decyzją dla naszego sima rządzi rzut kością, czy to nauka nowej umiejętności, czy "kupno" nowego sprzętu. Wszystko zostanie wytłumaczone w dalszej części.
5 Co każde siedem dni nasz sim, musi stanąć przed ważną decyzją. Często pewien rodzaj decyzji skutkować może przejściem w kolejną fazę. Każda faza moze mieć swoje specjalne decyzje, ale i wiele decyzji będzie się między fazami mieszać. To że wykonamy jakąć decyzję w jednej fazie, nie skreśla jej w następnej. Natomiast niektóre decyzje specjalne mogą być wybranę kilka razy. Przy opisie decyzje będzie również informacja czy jest ona wielorazowa czy jednorazowa.
W następnych wpisach przedstawię każdą fazę osobno, wraz z jej opisem fabularnym, decyzjami i zasadami.
Dodaj komentarz