• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

Post Apo w The Sims

Bawię się konwekcją - post-apo w the sims z dodatkiem d&d

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

Faza 1: Na kilka godzin przed.

"Nikt się tego nie spodziewał. Bo i kto by mógł. Ludzie prowadzili zwykłe życie, włącznie z naszym bohaterem. Chodzili do pracy, brali ślub, zaręczali się. Aż pewnego dnia miasta opustoszały... Jedno po drugim. I nikt nie wiedział czemu."

Ta faza rozgrywana jest kiedy, chcemy stworzyć naszemu simowi jakąś historię. W zależności od waszych preferencji i waszej kreatywności, tak ona przebiegać będzie. Rządzi się ona jednak kilkoma zasadami.

1. Nie może trwać dłużej niż 3 dni.

2. Nic, co nasz Sim zdobędzie w tej fazie, nie zostanie przeniesione do fazy następnej.

3. Umiejętności jakich nauczy się nas sim nie mogą osiągnąć 3 poziomu.

4 Jedynym odstępstwem od reguły mogą być tylko umiejętności "potrzebne do awansu". Jeśli nas sim, zdąbędzie w ciągu tych trzech dni, awans, który wymaga umiejętności wyższej niż 2, wtedy granicą są wymagania awansu.

 

Jednak należy pamiętać że dokładnie z wybiciem północy między 3 i 4 dniem, zaczyna się Faza 2.

Ta Faza pozbawiona jest decyzji.

"Fabularnie" Dnia trzeciego na wieczór, nasz Sim opuszcza swój dom. Czy obmyślicie wakacje, wyjazd służbowy, a może spotkanie na mieście - jest nieistotne. Ważne by nasz podopieczny opuścił dom. I nie zależnie czy gracie w The sims 2, 3 czy 4, nasz sim opuszcza całe otoczenie. Tego otoczenia już nie zobaczycie.

18 maja 2020   Dodaj komentarz
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz

Charybda | Blogi