Faza 1: Na kilka godzin przed.
"Nikt się tego nie spodziewał. Bo i kto by mógł. Ludzie prowadzili zwykłe życie, włącznie z naszym bohaterem. Chodzili do pracy, brali ślub, zaręczali się. Aż pewnego dnia miasta opustoszały... Jedno po drugim. I nikt nie wiedział czemu."
Ta faza rozgrywana jest kiedy, chcemy stworzyć naszemu simowi jakąś historię. W zależności od waszych preferencji i waszej kreatywności, tak ona przebiegać będzie. Rządzi się ona jednak kilkoma zasadami.
1. Nie może trwać dłużej niż 3 dni.
2. Nic, co nasz Sim zdobędzie w tej fazie, nie zostanie przeniesione do fazy następnej.
3. Umiejętności jakich nauczy się nas sim nie mogą osiągnąć 3 poziomu.
4 Jedynym odstępstwem od reguły mogą być tylko umiejętności "potrzebne do awansu". Jeśli nas sim, zdąbędzie w ciągu tych trzech dni, awans, który wymaga umiejętności wyższej niż 2, wtedy granicą są wymagania awansu.
Jednak należy pamiętać że dokładnie z wybiciem północy między 3 i 4 dniem, zaczyna się Faza 2.
Ta Faza pozbawiona jest decyzji.
"Fabularnie" Dnia trzeciego na wieczór, nasz Sim opuszcza swój dom. Czy obmyślicie wakacje, wyjazd służbowy, a może spotkanie na mieście - jest nieistotne. Ważne by nasz podopieczny opuścił dom. I nie zależnie czy gracie w The sims 2, 3 czy 4, nasz sim opuszcza całe otoczenie. Tego otoczenia już nie zobaczycie.
Dodaj komentarz